IAB-Community

Door één centrale online plek te creëren voor betrouwbare, kwalitatieve en relevante informatie én opinies over de digitale trends en media, speelt IAB Belgium in op de nood aan meer inzicht over de snel evoluerende digitale reclamesector. Op www.iab-community.be komen onderzoeken, cases, trends, beste praktijken, opleidingen en events centraal te staan en krijgen vragen over digitale materies een deskundig antwoord. De leden van de IAB-Community zorgen voor de interactie, terwijl de kwaliteit van de inhoud wordt gegarandeerd door de IAB Gatekeepers, experten uit de sector.

Acht community groepen

De IAB community wordt onderverdeeld in acht groepen: e-commerce, e-mail, future media, mobile, search, social, website en webvertising. Elke groep biedt aan het onderwerp aangepaste informatie over trends, onderzoek, beste praktijken, cases, nieuws, opleidingen, evenementen en jobs.

Via de hashtag #iabcom delen de leden nuttige en relevante informatie. De kwaliteit van de inhoud en de conversaties wordt gegarandeerd door de IAB Gatekeepers. Zo wordt de IAB-Community niet enkel een interessante bron van digitale informatie, maar krijgt die informatie een zekere context via de opinies van deze experten.

>> naar de IAB-Community